• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Virusar

.

vacc

http://www.dn.se/nyheter/sverige/vaccin-ifragasatts-efter-att-flera-dott-i-influensa

 

Åh, nu är det någon “smartis” som försöker

att skylla på  folket att dom  inte har vaccinerat sig,

så därför är det så många som har drabbats av

influensan. Pyttsan!

Det är ju folk som har tagit sprutan och dött.

Alla gamlingarna som dog hade ju tagit sprutan.

Jag tror att virusen blir så resistent så det är

inget som biter på den längre och sen så ändrar

den sig efterhand. Det blir som ett ekorrhjul.

Min andra halva har tagit sprutan mot influensan

och mot lunginflammationen och ändå så ligger

han här sjuk (influensan) nu.

Jag vägrar att ta dom där sprutorna.

 

 

v

Datorn kanske skulle få sig en spruta

så den inte skulle drabbas av virus.  Tänker

 

 

.

4 svar

  1. Skit och elände. Ingen vill väl bli sjuk. Inte ens datorn.
    Kyliga måndagskramar med minusgrader, fast en varm ifrån mig. ❤
    Jag vill ha sommar!

  2. Hi hi.. håller med dig 🙂
    Jag tror vi får stanna inne idag, skyller på att maken är förkyld 😉
    Jaa, sommar vill jag också ha!

    Ha det gott!
    Kram ♥

  3. Det handlar enbart om att smi samt socstyrelsen valde att inte gå ut o informera folk om att vaccinet inte biter på det cirkulerande AH3N2 viruset. Hade de gjort det hade flera liv säkert räddats. Så här mkt influensa skulle vi förmodligen ha varje år om folk inte skulle vaccinera sig!

    • Å då kan man undra varför dom inte gick ut med all info. Den här senaste sprutan var ju verkningslös och den mot svininfluensan hade biverkningar (narkolepsi). Min man har tagit 2 sprutor, den ena för influensan och den andra för lunginflammation och här har han varit sängliggande i influensa iaf. Jag blir dödssjuk av sprutan, hellre tar jag influensan (vilket jag har nu). Förtroende har sjunkit drastiskt mot socstyrelsen etc. efter alla dessa vändor.

      Tack för din kommentar och välkommen igen!

Kommentera

