• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Mor

.

 

 

Adele - Kopia2

 

 

 

I juli skulle min mor ha fyllt 100 år.

Jag väntade att jag skulle ha fått

varit med om det… men det gick

inte, för precis idag för 3 år sen

dog hon.

Idag skall vi komma och  hälsa på dig!

 

 

.

10 svar

  1. God morgon!
    Du hade förmånen att få ha din mamma i så många år! Tänk….
    Min mamma dog när hon var 76 år. Min pappa 81 år. Saknar dom.
    Min man dog alldeles för tidigt…
    Men, vi får hylla dom bortgångna, dom var fantastiska!
    Kram♥♥♥

    • God morgon på dig också!
      Det var nästan ofattbart att min mor blev så gammal och var klar i huvudet och aktiv.
      Visst saknar man dom bortgångna. Det går inte en dag utan att jag tänker på min mor.
      Tyvärr så är det inte vi som bestämmer ödet… men vi får göra som du säger: hylla dom bortgångna!

      Kram ♥♥♥

  2. Fin bild av ”gammel”.Köp en fin blomma till henne och lägg i minneslunden. Lilla Dalens minneslund har blivit så fin efter en riktig
    ”make over”.

  3. Tänk vad jag saknar min fina pappa varje dag. Din mamma fick vara länge hos er.Vilken fin mamma du har♥♥ Trevlig helg kram♥♥♥

    • Visst saknar man sina föräldrar och speciellt om man har haft bra relation till dem osv.
      Min mamma var en riktig liten krutgumma 🙂

      Önskar dig också en fin och skön dag!
      Kramis ♥♥♥

  4. ”Gammel” var ju skäpt i huvudet trots sin höga ålder och duktig på att vara ute och gå. Det var lite kul det där med att hon ropade ”koko” när hon stod utanför din uteplats.

    • Precis! Jag väntar bara att jag skall höra det där med ”koko” när som helst. Men jag får ju höra det i telefonen ibland iaf. Då är det Katharina som retas 🙂

  5. Vad roligt att du fick ha din mamma så länge. Hoppas jag oxo får de..
    Så fin hon var…
    Dröm sött kramar om ♥♥♥

    • Det var också roligt att hon var så klar i huvudet som hon var.Och rörlig var hon också.
      Hon gillade att klä upp sig… bara för att retas ibland 🙂

      Natti natti och sussa gott!
      Kramis ♥♥♥

Kommentera

