• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Bilder från landet

Detta bildspel kräver JavaScript.

6 svar

  1. Härligt och jag blir såååååååå avis…….vill också ha 🙂

  2. Hallojsan!

    Du tar så himla fina bilder och jag har ofta undrat vilken kamera du använder…eller tar mobilen så perfekta bilder?

    Ha en riktigt fin Pingst.
    Kram.

    • Hej på dig!

      Tack, jag blir ju riktigt smickrad 😉
      Jag har bara en vanlig digitalkamera (Finepix J20, Fujifilm), men jag brukar skärpa till bilder på http://pixlr.com/express/
      Mobil: jag har 2 Kulturmärkta gamla mobiler 🙂

      Detsamma till dig (fin Pingst)!
      Kram ♥

  3. Härliga dagar. Och hoppas på fler. Nattinatt kram

Kommentera

