• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Lurad?

.

 

m

http://www.mitti.se/index-mitti.php?p=tidn&t=botkyrka sid.5

 

Tänk när jag läste detta så blev

jag inte ett dugg förvånad.

Jag själv har fått dåliga erfarenheter

av Universal Telecom.

Jag pratade med en kille (försäljare)

från detta bolag som stod vid t-baneingången.

Efter ett tag så klottrade jag mitt namn på

tvären på ett papper, för jag ville ha enbart

info om deras priser o.d. vilket han lovade

att skicka.

Men vilken soppa det blev av det och

mycket jobb för komma tillrätta med

allt igen. Företaget tog kreditupplysningar

på mig och skulle avsluta mina avtal i mitt

telebolag osv. (Tur att det inte gick)

Jag fick inte ett avtal hem, för underskrift

o.d. från dom.

Vd’n säger att det är bara att ringa till

dom ifall man inte är nöjd med något.

Men det är inte så bara…. jag fick

ringa åtskilliga ggr till dom.

Jag var beredd att polisanmäla dom

ifall det inte hade rättats till.

Jag förstår dom stackars människorna

som det står i tidningen om  som också

har blivit lurade av detta bolag.

Och att utnyttja folks språksvårigheter,

det är fult gjort!

Jag läste kommentarer om Universal

Telecom och det var ros och mycket ris.

Universal Telecom borde ha en

genomgång med försäljarna om

avtal och ärlighet!

Det var en lärdom för mig, så nu

tittar jag inte ens åt någon försäljare.

Jag springer omvägar som om dom

skulle vara smittobärare.

 

 

mr

 

6 svar

  1. Usch då, sånt lurendrejeri:-(

  2. Vad ska man säga… Riktigt oseriöst måsta jag säga…
    Hoppas det löser sig för dessa stackars människor som blivit drabbade.
    Ha de gott!
    Kram

    • Ja, det är oseriöst. Man kan ju undra om försäljarna får bonus på tecknade avtal, jag tror nästa så.
      Dom är ju skamlösa när dom kör med den där stilen, tvi..

      Ha det bra!
      Kramis ♥

  3. Jag går också omvägar när jag ser försäljare. Och skulle det vara så att det inte går att väja så säger jag ”Nej nej nej” när jag går förbi och tittar envist åt ett annat håll. Jag svarar inte på någonting de säger, för då försöker de bara sälja in någonting. Kram! ♥

    • Ja, nu har jag också lärt mig att springa fort förbi alla försäljare. Jag klarade mig med en skrämselhicka, som tur var.

      Hoppas du känner dig bättre nu!
      Bamsekramis ♥♥♥

Kommentera

