• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

VARNING!

.

 

 

ka

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14919059.ab

 

 

 

När jag läste om det här fallet så trodde

jag att det var en gammal artikel.

Men så förvånad jag blev att det har

ju hänt nu!

Jag trodde i min enfald att “kärringen”

hade stoppats.

Hon köper hundarna, för att sen

misshandla dom till döds.

 

 

kä

http://dog-news.net/2012/06/02/norska-djurplagaren-tande-eld-pa-hunden-rocky/

https://www.facebook.com/pages/Stoppa-Aud-Stokman-NU/388270514542938

 

Idag heter hon:

Linda Marie Sofie Hagen-Johansen.

——————-

Sprid detta så vi får stopp på henne!!!

Hon skall spärras in, för det är inte ett

friskt beteende att göra som hon gör.

———————————-

 

 

14 svar

  1. Men fy vad läskigt att en sådan människa får gå fri! Kram! ♥

  2. Inte klokt vad människor hittar på. Kan inte någon sätta fyr på henne. Kram

  3. Jag har läst om det också, och förvånas!
    Fast egentligen behöver man inte bli så förvånad, för hon ser ju gräslig ut själv, en riktig satkärring!
    Usch!
    Kram får du, kära Marit, som tar upp detta här ♥

    • Jag läste om henne igår och blev så förb**nad, så jag måste bara skriva om det.
      Hoppas att myndigheterna o.d. sätter stopp på henne.

      Ha en skön söndagskväll!
      Kramis ♥

  4. Hej
    Slappa sverge att låta alla djurplågare få utsätta stackars djur på alla olika vis. Jag vill inte skriva vad jag skulle vilja göra med dessa människor för det är svårt att sätta ord så förbannad är jag. Flata sverige som låter djur lida
    Marita

    • Hej!
      Hoppas att det händer nåt radikalt fort, för så där kan det inte fortgå.
      Helt sjukt hur människan håller på! Jag blir så rörd och upprörd när jag ser sånt här.

      Tack för din kommentar och välkommen igen 🙂

  5. Usch , såna borde det finnas skottpengar på. Idioter!!!GRRRR. bLIR SÅ LEDSEN OCH ARG. hA EN FIN Måndag . kramen♥♥♥

  6. FY F*N Jag blir så arg så jag vet inte vad jag gör. En sån där människa ska inte ha djur. Stackars vovvar.

    Här är det kallt och det regnar mellan varven. Inget vidare trevligt väder, men jag har att pyssla med inne så det gör inte så mycket…

    Ha en riktigt bra dag!

    • Samma här, arg är bara förnamnet.
      Jag hoppas att det händer nåt radikalt, så det blir stopp med den där människan och hennes illgärningar.

      Här är det också ett riktigt tråkväder 😦
      Nu är det bra att passa på att pyssla inomhus.

      Ha det bäst!
      Kram ♥

Kommentera

