• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Jag glömde ju…

.

… att lägga in bilder av…

Bezzie

Bezzie,…

 

Aztor

…Aztor…

 

Hercules

.. och Herkules,

som jag också träffade idag.

 

.

8 svar

  1. Så fina de är. Kram

  2. Så fina voffsingar och söt kissekatt!
    Jag önskar att jag kunde ha hund, men det går ju inte för ryggen. Katt vill jag inte ha, tycker inte att det är rätt att ha dem instängda i lägenhet.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    • Dom är så fina och snälla allihopa.
      Vi har haft så mycket djur förut här hemma när barnen var små, så nu vill jag inte ha nåt mer.

      Natti natti och sussa gott!
      Kram ♥

  3. Herkules, vilket bra namn! Mycket power i en liten kropp 🙂

    Ha en allrabäst lördag.
    Kram.

    • Herkules; Precis, det stämmer. Dom var 3 katter, men 2 finns inte mer pga åldern 😦 Men så är det.
      Här är det riktigt tråkväder, regn och ruskt 😦
      Hoppas du har det bättre där.

      Ha det gott!
      Kram ♥

  4. Oh så mysiga … Något större än min lille skit voffsing.. Oh jag blev så godis sugen när jag såg kindergubben.. Jag har ätit godis flera gånger den här veckan. Fy SKÄMS på mig. De kan jag ha att jag inte går ner i vikt.. Får väl försöka skaffa mig en karl så jag kan motionera lite =))

    Kramelikram ♥

    • Dotterns hundarna är jättefina. Syns bara att rottisen är så gammal 😦
      Ha ha… sitter precis här och äter salta godisar. Jag borde inte heller äta sånt… men gör man??? Svårt är det…
      Ha ha…. en karl… Min gubbe brukar ge vinkar att han vet vad som är bra för att gå ner i vikt 😉 Jag går inte på den valsen 😀

      Krameluttan ♥

Kommentera

