• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Bilder

.

 

 

 

 

 

Här kommer lite bilder från våra

aktiviteter förra veckan på landet.

Idag är det tristväder igen, men det

är bara att gilla läget.

Ha det bäst!

 

 

 

.

10 svar

  1. Så fina och härliga bilder! NI hade det bra ser man, och tur med vädret.
    Det har ju inte varit så kul de senaste dagarna, men jag orkar inte bry mig då jag fortfarande är så förkyld som man bara kan bli. Var läge sedan jag var så här dålig pga en förkylning 😦
    Ha de gott!
    Kramisar

    • Vi hade det toppenfint och skönt!
      Vädret var lite omväxlande men oftast uppehåll iaf.

      Usch.. stackars dig! Tycker synd om dig 😦 Tyvärr så hjälper det inte..
      Hoppas du kryar på dig fort!

      Friskhetskramis ♥

  2. Hej Marit!
    Härliga bilder så roligt att se att ni besökt ställen som vi var på när vi var små.Vart lite nostalgisk när jag såg att ni var till Sveaparken på midsommar:) där var vi många gånger och dansade med Robban,Max och Victor.Flen har en större plats kvar i mitt hjärta än jag tror.
    Sköt om dig och hoppas solen kommer snart igen…Kram kram

    • Heeej!
      Visst dyker det upp en massa känslor när man ser platser där man har varit förut osv..
      Det var jättekul att få vara med tjejerna 1 vecka på landet. Dom var helt underbara.
      Ha det bra själva och hoppas att den där s.k. solen visar sig snart!
      Kramis ♥

  3. Höghus i bakgrunden??? Var nånstans?

  4. Underbara fina sommar bilder. Ja detta regn. Synd om de som tältar.
    Jag hoppas det åter blir soliga dagar.Ha det gött goa du! ♥♥♥kramen

  5. Vilka underbara bilder. Så mysigt ni har haft de o fint väder. Här är de riktigt skitväder o de lär väl hålla i verkar de som. Trist o dubbeltrist..

    Ha en mysig kväll kram kram ♥

    • Det var väldigt omväxlande väder när vi var på landet. Som tur var så var det fint på midsommaraftonen iaf + lite till 🙂
      Jag brukar inte bli påverkad av vädret, men… nu tycker t.o.m. jag att det räcker det här med regnet.

      Natti natti och sov gott!
      Kramis ♥

Kommentera

