• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

I morgon….

.

… skall jag dansa soldansen.

 

väder

   

Det ser rätt så bra ut iaf, om

det stämmer det här ovanför.

 

tpdans

Jag måste köpa mig en totempåle

så jag kan dansa soldansen runt den. 

 

Märks det att jag är trött och uttråkad?

 

.

 

3 svar

  1. Fick lite sol på näsan när jag var ute en stund vid middagstid, men sedan framåt eftermiddagen kvällen kom regnet igen. Det är bara att gilla läget… 🙂
    Ha de gott!
    Kramisar Maria

    • Nu så uppskattar man när solen visar sig 🙂
      Idag skall vi promenera även om det skulle regna spikar eller stenar.
      Hoppas att det är bättre med dig!

      Ha det bra!
      Kramis ♥

  2. Tack för besöket, välkommen åter

Kommentera

