• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Writer

.

writer

 

 

På tal om finesser…

.. det här är också en bra sak!

Windows Live Writer!

Den underlättar mycket och så

får man bloggarna som man vill.

Jag kunde inte överleva utan den! Blinkar

 

 

 

pion aaa

 

.

6 svar

  1. Det där är ett bra program, använde det mycket då jag hade spacet. Fungerade smidigt och bra…
    Använder du det nu när du bloggar hos WordPress?
    Ha en bra dag!
    Kram Maria

  2. Jag kan. Överleva….
    Men, du gör det snyggt, det vill jag lova!
    Efter regn kommer sol, ha de bra! Kram♥

  3. Jag hade inte en endaste aning om att den fanns. Nu ska jag kolla upp det! Tack för tipset!
    Jätteroligt att du hittade in på min blogg! Du är så välkommen att titta in när du vill.
    Det känns bra här också ska du veta! 🙂 Ha en fin söndag!

    • Varsågod!
      Trevligt att tillföra något till någon 🙂
      Writer kan man ha till alla sina blogga (om man har flera)
      Nu har jag lagt dig i ”Läsare” så jag ser när du uppdaterar. Det är också en bra funktion.

      Önskar dig en skön och fin dag!

Kommentera

