• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Horoskop och annat oväsentligt

.

 

 

hs

http://astrologi.expressen.se/veckohoroskop

 

 

Ha haa…. horoskopen kan vara roliga ibland.   Ler

Jag tror inte ett dugg på dom, men kul att läsa.

 

 

 

 

moi

 

.

8 svar

  1. Oj, vad det stämmer på mig *ler* jag är också Skytten.
    Jag jobbar ju inte, men jag läser böcker för tillfället och sparar till en resa nån gång. Och spelar inga spel eller lotterier alls.
    Kan de va bättre, hihi?
    Kram♥…♥

    • Hi hi… ibland så kan det stämma 🙂
      Nej, jag spelar inte heller några spel. Men ibland kan jag få för mig att jag borde göra det för annars kan man ju inte vinna nåt.

      Ha en bra dag!
      Kram ♥

  2. Ändå kan man inte låta bli att läsa horoskopen…och så fort man läst glömmer man bort vad som stod…:-)

  3. Visst kastar man ett öga på horoskopen ibland.
    Sv: Här är allt bra min vän. Kram

  4. Horoskopen i tidningarna är roliga att läsa tycker jag, men man tar det ju med en klackspark vad där står.

    Jag lät en person som inte kände mig alls att göra ett horoskop åt mig, och jag måste säga att väldigt mycket av det hon fick fram om mig som personlighet stämde. Så lite grann tror jag på att planeter och stjärnor har en liten betydelse i våra liv, beroende på hur de stod på himlen då vi föddes…

    Natti Natti!
    Kram

    • Tidningshoroskopen tror jag inte så mycket på, men som sagt så är det lite roligt att läsa dom iaf.
      Det där skulle vara intressant att låta någon göra som du har gjort. Alltså att ett personligt horoskop.

      Natti natti och sov gott!
      Kramis ♥

Kommentera

