• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Favoritrosen

.

 

r c

 

Nu har min favorit ros börjat att blomma.

Den blir ändå finare när dom orange

kanterna kommer på den.

 

 

 

.

6 svar

  1. Ljuvlig och mycket vacker!
    Älskar rosor 🙂
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram

  2. Vad heter rosen?
    Så vacker och dubbel den är.

    Testa med att ta sprayflaskan och spraya vatten
    innan du tar bilden.

    Kram.

    • Nästa fråga, tack….
      Jag vet inte vad den heter. Jag köpte den i kruka och den är rätt så liten. Jag har haft den några år ute i rabatten nu.
      Jaaa, det trixet! Det tänkte jag inte på. Skall testa det!

      Ha det bäst!
      Kram ♥

  3. Jag tog alldeles nyss ett foto på dom gula rosorna vid min portuppgång. Rosor är underbara!
    Fin bild, och ett bra tips fick vi om vattensprayningen!
    Tidigare har jag haft ett fuskprogram som gjorde vattendroppar…..
    Måndagskram♥

    • Rosorna är fina!
      Jo, jag vet att Cumulus har fuskregnat på rosorna förut.
      Men det tål att upprepas till mig iaf 🙂 Ska testa..

      Kram på dig! ♥

Kommentera

