• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Dagens projekt

.

 

 

h

Här började våran promenad,

Hallunda t-banan.

Idag hamnade vi i Botkyrka kyrkan!

Jag älskar den kyrkan.

 

 

 

(klicka på någon bild här ovan,

så ser du dom bättre)

 

 

 

 

b

Jordfästning.

 

 

————————–

 

 

Solen har visat sin bästa sida

hela dagen idag,

MEN…. nu verkar den ha tröttnat.

Så det är nog regnet som får ta över nu.

 

 

.

2 svar

  1. Härliga bilder från kyrkan. Kanske ska jag åka dit o plåta idag, men öppettiderna kolliderar med mina tider… Ja, kyrkan är vacker. Mina gamlingar ligger ju begravda där, så det blir en och annan tur upp till kyrkogården.

    • Ja’a, jag bara väntar när du kommer med dina fina foton från kyrkan!
      Dom har ju öppet där på dagarna också. Det är ju en s.k. vägkyrka nu på sommaren. Jag tror att man kan t.o.m. fika där också nu.
      Nästa gång skall jag kolla om jag hittar ”dina” där.

Kommentera

