• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Fredag

.

 

Det har inte hänt så

mycket här hemma.

Idag har jag gått här

och släpat fötterna efter

mig och hostat osv.

 

s a

 

Så… eftersom jag bara var,

så var det lika bra att ta nåt

i händerna.

Å detta blev strumpstickorna.

 

 

 

Sköt om dig Rött hjärta

.

8 svar

  1. Jag har hur mycket garn som helst, men får aldrig ändan ur vagnen och börja sticka

    Ha en bra lördag

  2. Igår hade jag fart igen. Kan kosta på att släpa fötterna efter sig också.

  3. Att sticka strumpor är inte fy skam, för den som kan 🙂
    Jag har aldrig lyckats få till det med stickorna speciellt bra. Har en tjock tröja som jag gjort med hjälp av mamma det är allt 🙂
    Ha en riktigt bra dag!
    Kram

    • När barnen var små, då stickade jag massor.
      Sen tappade jag lusten och orken i flera år, men nu så…
      Vi får väl se hur länge den här lusten sitter i.

      Ha det bäst!
      Kram

  4. Ser att småttingarna är lyckligt lottade, som får strumpor.
    Jag har garn och mönster till babyconverse, men har tappat initiativförmågan nånstans. Den försnann för 20 år sedan och vill inte tillbaka.
    Ha en riktigt fin helg.
    Kram.

    • Hi hi… initiativförmågan… den ligger nog på soptippen nu, men du kan ju kolla där ifall du hittar den igen 😉
      Jag råkade hitta lusten att sticka i något vrå, få väl se sen när jag tappar den igen.

      Önskar dig en fin söndags e.m. och kväll!
      Kram

Kommentera

