• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Halloj där!

.

 

 

Nu så.. kan jag sätta mig här igen.

Vi har haft barnbarnen hos oss och

skoj har det varit!

di   dibn

Emelies och Amandas “odjur”.

haj

Och.. det här är min haj!

Vi var till centrum och där shoppade

vi lite saker, bl.a. dessa “odjur”.

Dom skall man stoppa ner i vattnet

och efter ett tag så har dom vuxit med

600%!

Tänk så mycket man skulle gå miste

om man inte skulle ha barnbarn,

t.ex. dom här figurerna, dom skulle jag

aldrig ha sett annars Ler

 

sk

Jaha… och sen var det dags

att öppna skoaffären också. Blinkar

 

Rött hjärta

.

 

2 svar

  1. Nu är jag tillbaka igen efter den lite ofribvilliga bloggpausen 🙂

    Det är tur att barnen finns så vi som är lite äldre får hänga med i allt 🙂
    Tycker det är ganska så kul att sitta på balkongen och lyssna på småtjejerna när de sitter på gungorna nedanför och konverserar. Man blir inte så lite full i skratt ibland 🙂
    Barn är härliga 🙂
    Ha en riktigt bra dag!
    Kram

  2. Jag tyckte ju att det ”fattades” nåt på din blogg, du kanske inte hade uppdaterat varje dag eller nåt sånt…. Äsch, ibland hinner man inte eller så är det nåt annat.
    Jodu, det är kul att lyssna ibland på barnen, där kan det komma allt möjligt från dom.

    Önskar dig en finfin dag!
    Kramis ♥

Kommentera

