• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Jag är så glad…

.

 

… så jag kan dansa!

 

Ledtrådar:

l  t f

 

Lampan och telefonerna skall jag

packa ner i kartongen för sen skall

vi flytta!!!

Ååå, det kommer att blir toppen!

Jag bara längtar.

 

.

10 svar

  1. Det verkar vara positivt, iaf – annars skulle du inte dansa och vara glad!
    I allmänhet så flyttar man till något för situationen bättre.
    Ha en fortsatt fin kväll. Kram♥

    • Ja, det är jättepositivt och att vi kommer härifrån.
      Sen kan vi höra fågelkvitter istf skrik och gap nästan jämt och ständigt.

      Önskar dig också en finfin kväll!
      Kram ♥

  2. GRATTIS! Det är alltid roligt att flytta till något bättre, men det är vansinnigt jobbigt medan det pågår. Lycka Till! Kram

  3. Om jag tror *rätt* så kommer ni trivas bra lugnt och fridfullt….
    Kram Cathrine

  4. Ni har ju under lång tid pratat om att flytta. Jag tror att du ska bli den
    andra ”blyga violen i Flen” Det finns ju en sång om det. Vad det än blir så önskar jag er lycka till med flytten. Att vantrivas i sitt boende är bara
    att slösa på sin energi. Ha det så bra.
    // Vanja och Izzi (Izzi är min nya hund).

    • Ja, vi har pratat länge om att flytta och nu har vi hittat nåt som känns rätt och bra!
      I det nuvarande höghusområde går det inte att bo i lugn och ro längre, tyvärr. Sen får vi höra fågelsång istf gap och skrik. 🙂

      Ha det bra du och Izzi också!

Kommentera

