• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Iiiiiiik….

.

 

Inte visste jag att jag har haft

en hamster här hemma i alla

dessa år!!

 

 

 

För nästan varje sak jag kastar här hemma

så hör jag ett piiiip:

neeeej, det kan vara bra att ha!

 

 

Meh…. har vi inte använt denna sak

på jättelänge, så lä vi väl inte behöva

det sen heller!!!

 

Då hörs: – suck- mummel, mummel,

mutter….

du skall då alltid kasta allting!

 

 

 

 

Hamstrar är ju söta, så min lilla

hamster får väl igenom sin vilja

ibland.

Han kan ju få trauma ifall jag kastar

allt här hemma!

 

 

 

 

.

4 svar

  1. Jo, men så är det.
    Jag har städat en massa hemma också, blir ju mycket när man varit två och plötsligt blir en. Roligt att skaffa nytt också. Kram<3

    • Din ”städning” har ju inte varit trevlig, den var säkert jättejobbig.
      Våran däremot är ju rolig när vi vet att vi skall få det bättre.
      Men jag trodde ju aldrig att maken ville hålla i gamla saker så hårt 😉

      Natti natti och sussa gott!
      Kram ♥

  2. Det där med att städa och rensa bort en massa saker det har jag hållt på med ett tag nu. Tur att jag lever och bor själv, för jag har slängt massor med saker. Känns så skönt att få bort alla saker som bara tagit plats och samlat damm lääänge.

    Kul att ni har hittat nytt boende och ska flytta. Jag hoppas på att jag också ska få göra det snart. Att jag ska behöva slippa stå i kö allt för länge.

    Ha en riktigt bra dag!
    Kram

    • Det är skönt att städa bort allt onödigt som man har samlat på sig.
      Hi hi…. det är ingen som kan ”gnälla” hos dig iaf om du kastar mycket eller lite 🙂
      Det skall bli jätteskönt att flytta härifrån.
      Jag håller tummarna att du också får ett nytt boende fort!

      Ha det gott!
      Kramis ♥

Kommentera

