• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Djurhållning och skötsel

.

 

 

 

 

 

Jag måste bara avreagera mig lite igen

p.g.a. att jag läst några “djursidor”.

Ta det här t.ex. när hundägarna lämnar

sina hundar utanför affären.

Hur kan man bara göra så?

Jag skulle ALDRIG göra det.

Och sen när lilla “älsklingen” blir

stulen så blir det gråt och tandagnisslan!

Egentligen skulle ägaren straffas

för sin dumhet också!

Har man skaffat djur så skall man

också ta hand om den/dom.

Det gäller alla djur!

 

 

 

 

 

334407pe2m8au8fi

 

.

2 svar

  1. Håller helt med dig att det är inte så klokt att binda sin hund utanför en affär.Efter att jag har varit ute med min hund så sitter hon kvar i bilen när jag går och handlar.När det är varm ute så står bakluckan öppen för hon sitter bakom låst galler.Det finns ju människor som inte borde ha djur överhuvudtaget. Möjligen en vandrande pinne.

Kommentera

