• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Microsoft…

.

 

 

micro

 

 

 

Är det någon som fattar nåt av det här?

Nya avtal och kostnader och bla bla bla….

Det kanske är bara att vänta och se…

 

 

 

 

Rött hjärta

4 svar

  1. Nää, jag har fått exakt samma och jag orkade inte ens läsa igen det. Det är nog bäst att bara vänta och se! Jag tror inte att det blir någon större förändring.

    • Ja, jag är nog också på samma linje.. att vänta och se 🙂
      Äsch, dom vill väl också känna sig lite ”inne” och förnya nåt litet. Vi får se…

      Ha det bäst!
      Kram

  2. Jag hade fått detsamma. Använder inte Hotmail direkt, så jag kollar ibland bara. Jag gör inget.
    Kram med sol i. ♥…♥

    • Jag använder den jättemycket. Har mailadressen dit och Movie maker använder jag också ibland osv…
      Ah, få se vad som händer och fötter 😉

      Kvällskramen till dig ♥

Kommentera

