• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Torsdagspromenad

.

bk

Enl. maken så var det 1000-tals

Kanadagäss och vanliga gäss här

igår.

Jag hoppades att jag skulle få

se dom idag, men dom hade

flugit iväg redan.

 

ba

Den här killen + några till står inne i Bauhaus.

Jag vet inte hur många ggr jag hoppade

till när jag gick där.

 

duva

Så här blir bilderna när man

springer och knäpper samtidigt. Blinkar

 

Rött hjärta

.

7 svar

  1. Oj, oj så många gäss. Då hade du väl en massa sk-t under skorna. Dom är makalösa på att lägga en massa högar efter sig. Jag förstår att du hoppade till flera gånger. Stå där och hänga och skrämma folk 😉 Kram

    • Nej nej, jag blev inte skitig under skorna 🙂
      Det var maken som såg dom och han gick vid bron som går där på sidan om, så han klarade sig också.
      Gässen skulle väl flyga till dom sydligare nejderna och sola sig lite 😉

      Kram

  2. Jag gillar fåglar, men kanadagässen skiter för mycket skit, haha!
    Ja, fåglarna vill väl ha lite sol, dom med…..
    Nattakramen♥

  3. Blev det något köp av nya utemöbler denna gång då?Det är ju nu man ska handla för låga priser har dom ju nu.

Kommentera

