• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Skylla på varandra = fria!

.

 

 

fä

 

 

 

fri

http://www.metro.se/nyheter/skyller-pa-varandra-sa-gar-mordare-fria/EVHljj!PjINscyWfcZQ/

 

 

 

Hur frustrerad kan man bli när man

läser dessa artiklar?

Ändra lagen!!!

Det är helt vansinnigt att gärningsmännen/kvinnorna

kan skylla på varandra och sen gå fria.

Dom skall straffas allihopa!

Det är delvis därför det händer så

mycket här i landet när gärningsmännen

vet  hur slipstenen skall dras för att dom inte

skall bli straffade.

Skärp lagen och straffen!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Rött hjärta

 

 

 

Ps. Betr. alla tidningsartiklar som jag citerar

och refererar här på min blogg beror på att

jag har inget liv för tillfället.

Ser bara en massa kartonger och säckar.

Bloggen kanske blir vettigare när jag har

fått ett liv igen. Blinkar

2 svar

  1. Ja det där tycks vara ett populärt sätt att använda sig av för att slippa straff. Tycker det är för jävligt. De ska ha sina straff oavsett vem som gjorde det om de var på samma plats.
    Men vi är tama i det här landet när det gäller straff överhuvudtaget tycker jag. Riktigt mesiga…

    Jag kom precis in nu, har varit ute en liten runda runt huset och tagit mina första frostbilder för säsongen 🙂

    Ha en riktigt bra dag!
    Kramisar

    • När dom skyller på varandra så skall hela bunten straffas. Så enkelt är det bara. Grr…
      Å, nu måste jag hoppa iväg till dig ifall du har lagt upp dom bilderna redan.

      Ha det bäst!
      Kram ♥

Kommentera

