• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Lördag

.

 

 

Åååh, snart så ramlar jag ihop…

Vi har städat, plockat, packat, fixat….

Å så tog vi en paus från hemmet och

promenerade till Ica Maxi.

 

 

 

 

Beat the Street

 

http://www.beatthestreet.net/

3 likadana bussar stod vid macken.

Vilka lyxbussar! Den skulle man ha

på semestern!

 

Stjärna

 

I morgon kommer jag eventuellt hit

en stund, får väl se hur det blir.

För då kanske jag packar ner min

dator och plockar upp den igen när

vi har flyttat klart.

Nej… jag har ingen laptop, bara en

stationär dator.

 

 

 

 

4 svar

  1. Lycka till nu i slutspurten…Flen här kommer ni….:)
    Kram kram

  2. Jaa, kämpa på! Jobbigt med flytt! :-(! Men kul när allt är klart!
    Du tipsade mig om namnet på en blomma via en bild i min blogg i somras; eldtörel. Nu har jag lagt upp en höstbild på dess vackra blad på min andra foto-blogg; http://www.d5100bilder.wordpress.com
    Tack vare dig vet jag nu namnet! :-)! Tack!

Kommentera

