• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Jippiiii….

.

…. jag är frisk!

Konstigt det här när man

flyttar så blir man frisk!

 

 

f

Men samtidigt så… kan man ju

undra var gränserna går i olika

län.

Ta t.ex. blodsockret. Förr skulle man

vara under 7, men sen så sänktes

det till 5 och då fångades det upp

många fler såklart.

Jag undrar om det är likadant här.

Måste fråga någon gång.

Men jag är frisk, här och nu iaf!!!

 

 

mga

Igår var jag på mammografi.

I det här länet kostar det 100 kronor och

på det förra stället (annan län)  så kostade

det 140 kr.

Det är också lite mysko att det är skillnad

på det. Jag tycker att det borde vara samma

kostnad över hela landet, men så är det

tydligen inte.

 

Sol

 

 

Jag önskar dig en skön och solig dag!

 

 

Rött hjärta

.

4 svar

  1. Verkligen skönt att få sådana besked!
    Knepigt att kostnaderna är olika…minns inte vad det kostar här…
    kram

  2. Vad härligt att du är frisk och kry!
    Här kostar det också 100 kr att göra mammografi, ska till sjukhuset och göra detta på torsdag nästa vecka.
    Ha en bra dag!
    Kramar Maria

    • Ja, det var jättekul att få bra besked.
      Det kanske är upp till varje län vad dom vill ta för t.ex. mammografi o.d.
      Ha det så bra på torsdag 😉

      Önskar dig en fin dag!
      Kramis ♥

Kommentera

