• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Torsdag

.

Idag åkte vi till den stora staden! (Sthlm)

Eller egentligen till Kungens Kurva och till

Tumba.

i

Först blev det Ikea.

tl

Sen var det trafikstopp på E4’an,

så vi tog en annan väg.

Och då såg jag trafikljuset som

var ett hjärta!

Efter det firade vi dottern som fyller

år idag.

ima

På hemvägen handlade

vi på Ica Maxi / Botkyrka.

im

 

Å så var den här trevliga dagen slut.

 

Rött hjärta

4 svar

  1. Vi var och fyndade på ÖoB idag, Kram

  2. En kulig dag med lite lite shopping och besök hos dottern är aldrig fel 🙂 Själv så var jag på tuttröntgen och där gick det fort som vanligt. Sedan pedalade jag fram till stan, handlade på bokhandeln och sedan hem. Var upp till förrådet och bar ner lite grejer därifrån. Tunga saker, så idag har jag träningsvärk i mina armar. Det känns som om jag skulle ha vart på ett gym igår. Hur ska detta gå när jag lite senare idag ska ge mig på och slipa min gamla byrå, som jag sedan ska måla om.
    Ha en bra dag!
    Kramar Maria

    • Usch, jag ser rött när jag bara tänker på allt slit och släp när man skall flytta. Jag var medvetslös i några dygn tyckte jag…. ovanan. Man hittar ju dom där vilande musklerna när man gör nåt utöver det vanliga 😉
      Byrån blir nog fin när du är klar med den.

      Ha en bra’ig dag du med!
      Kram

Kommentera

