• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Jag krackelerar!

.

 

 

 

bv

 

Ja’a precis!

Jag brukar jämföra mig med

en gammal val eller en gammal

havssköldpadda.

När dom blir gamla så växer det

en massa saker på deras hud och

skal …

 

 

 

 

Jaha… och vad vi för likheter då???

Jo… jag tar det lugnare nu…

Och så får jag en massa fel i och på mig…

(inte kul när det är kroniskt)

Håller på och krackelerar….

Ack ack ack… men vad gör det….

när jag kan gå, stå, röra på mig och

så kan jag prata och gapa osv.

Fingrarna fungerar också för annars

så skulle inte det här har kommit hit…..

 

Sköldpadda

 

Så… ha det bäst alla vänner

och ni andra också ♥

 

Rött hjärta

 

 

.

2 svar

  1. Rolig liknelse, men egentligen inte roligt, vi vill ju vara mjuka och fräscha hela livet, inte sant?
    Måndagskram♥

Kommentera

