• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Jordens undergång

.

 

 

 

 

 

ju

http://www.dn.se/nyheter/sverige/jordens-undergang-nara–igen

– Suck – Nu är det dags igen!

Jag vet inte hur många gånger som

det har skrivits om det här.

Synd bara att det kan skrämma barnen.

Jag kommer ihåg när jag var liten så

fick jag också höra om detta.

Så rädd jag var och det satt i länge.

Det var Jehovas-kärringarna som “tutade” i oss det.

Samma med “kärringar” från samma

sekt ringde på dörren och försökte

förklara att vi inte kunde lite på våra

föräldrar för dom ljög!

Som tur var så var vi lite kaxiga och

ifrågasatte det.

Och då menade “kärringarna” att föräldrarna

ljög ju, t.ex. om jultomten.

Så hur kunde vi lita på dem?

MEN dessa “kärringar” kunde vi lita på!

Oj oj, så trött jag blir sånt där.

Den 21 december (när jorden

gå under), då skall jag åka till mitt äldsta

barnbarn och fira hennes födelsedag,

sen får det hända vad som helst!

 

 

 

 

 

 

.

4 svar

  1. Jag får säga grattis en dag för sent. Missade de helt igår. Ha det så bra idag också.

  2. Ja vad ska man säga om detta… Man har ju hört det förr, men jorden finns ju fortfarande kvar så jag tror inte att det är någon fara den här gången heller 🙂
    Ha de gott & Natti Natti!
    Kram Maria

Kommentera

