• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Raketer och smällare m.m.

.

 

 

 

406061_463004167097340_304847664_n

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se/2012/12/27/9210827-tysta-ljuslyktor-i-stallet-for-raketer/

Det här har duktiga Anneli knåpat ihop.

Hennes länk har du här ovanför.

 

Tänk på djuren!

 

Rött hjärta

.

6 svar

  1. Jag älskar att titta på fyrverkerier, men skulle aldrig komma på tanken att köpa. Dyrt som bara den och även med tanke på skotträdda djur. Tänk om vi skulle vara så rädda att vi skakade i flera timmar. Så det blir NEJ TACK, till smällar och annat! God Fortsättning! Kram

    • Jag gillar också att titta på fyrverkerier. Jag har aldrig köpt det och kommer inte att göra det heller. Det skulle vara tidsbestämt när man får och inte får göra det.
      Det är synd om djuren som är rädda. .

      Ha det gott och njuuut!
      Kram

  2. Ja det är fruktansvärt synd om de djur som är skotträdda nu när vi nrmar oss nyår. Jag var hundvakt åt en liten tax en nyår för att antal år sedan och hon låg i mitt knä och bara skakade den stackarn, hela kvällen. Det var hemskt.
    Så jag håller med inga raketer på nyår.
    Ha en bra dag!
    Kram Maria

    • Det är fruktansvärt synd om djuren som är rädda för raketer o.d.
      Som jag skrev ovanför, det skulle vara lite bättre om det skulle vara tidsbestämt osv. Här hos oss nu har det varit lugnt tillsvidare. På förra stället där vi bodde så började folk att skjuta raketer o.d. före jul och höll på med det i all evighet.
      Har du kommit långt med packningen? Hoppas det går bra!

      Önskar dig en fin och skön dag!
      Kramis ♥

  3. Godag !! Trevligt här, så jag våldgästar. Ja dessa förbaskade smällare.
    Själv har jag ris lyktor jag skickar upp. Så vackert. Trevlig go helg kramiz

    • Heeej!
      Trevligt att du har hittat hit igen, även om vi ”pratas” vid iaf!

      Det är synd om skott-rädda djur.
      Vi fick rislyktor av våran dotter till julen. Dom kanske vi skickar upp till nyåret sen.

      Ha det bäst go’a du!
      Kram ♥

Kommentera

