• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Läsning

.

Idag bekanta vi oss med biblioteket här.

Och visst hittade vi lite ögonmat där.

Jag lånade 3 böcker och samma med

maken.

DSCF0011 (873x1024)aaa

Den här har jag börjat med.

Av bara farten så läste jag

på hushållspappret också!  Blinkar

Lättroad? Jamen visst!

 

ppa

pbpc

 

Rött hjärta

.

4 svar

  1. Visst är det kul med böcker. Men själv lyssnar jag bara på dem, har ju lite svårt med synen. Kram

    • Jag har inte läst något på länge så jag tänkte återuppta det igen.
      Det är ju bra att det finns ljudböcker nu.
      Kollade på filmer och cd’n på biblioteket också, men dom var rätt så gamla. Ska kolla mera nästa gång.

      Natti natti!
      Kram

  2. Det är så trevligt att vandra omkring på ett bilbliotek. Jag läste mycket förr men nu orkar jag inte, nästan. Min man läser för mig, ofta på kvällarna, de är mysigt.
    Roligt med texter på hushållspapper, det har jag aldrig sett.
    Kram!

    • Det är så tyst och lugnt på ett bibliotek, skönt.
      Du kan väl låna ljudböcker, kanske sen när maken har tröttnat eller om han blir hes 😉
      Det finns mycket ”figurer” på hushållspappren nu. Men det är väl skillnad också vilket märke det är osv.

      Önskar dig en fin och skön kväll!
      Kram ♥

Kommentera

