• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Fredag igen…

.

 

… och dagarna går fort.

Idag har maken fått eloge!

Han har ätit första gången i sitt liv

isterband!!! Och det lät att det var

“sådär”. Fantastiskt!

I vanliga fall så vägrar han när han

inte har ätit något förut.

När jag frågade honom första gången

om han ville ha havregrynsgröt så blev

det NEJ.

(jag visste att det skulle bli nej),

Jag: varför inte.

Han: Jag tycker inte om det.

Jag: Har du ätit det någon gång?

Han: Nej!

Jag: Hur kan du då veta att du inte tycker

om det när du inte ens har smakat

på det?

Han: Hmm… mummel mummel och

så gick han sin väg.

 

 

 

DSCF0004 (1024x768)

Det här är från idag.

Resten lägger jag i

“Bilder / Filmer”

 

.

4 svar

  1. En ganska vanlig osäker kommentar. Vill inte vågar inte. Fniss…..
    Kram och en god fredag! ♥

  2. Tänk vad han gått om miste i alla år, småländska isterband som är så gott. Kram

Kommentera

