• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Bus i Norra Botkyrka

.

 

 

 

bus

http://www.dn.se/sthlm/specialsatsning-i-botkyrka-mot-vaxande-maffia

 

 

Nämen… äntligen har myndigheterna

vaknat!

Det där har jag förutspått redan för

länge sen.

När vi bodde där så märkte jag åt vilket

håll det barkade.

Hörde redan då rykten om att det var

utpressningar på affärsidkarna i Centrum osv.

Sen var det bara att titta lite runt omkring sig vad

ungdomarna & co höll på med.

Men.. men, bättre sent än aldrig.

Jag gillade att bo där förut, men nu på slutet

så blev det odrägligt.

I ärlighetens namn så trodde jag aldrig

att jag skulle komma därifrån eller

att vi skulle flytta därifrån.

Men det har vi gjort och det ångrar jag inte.

 

 

 

 

 

DSC00526

 

 

.

2 svar

  1. Så skönt, att ni kunde dra därifrån av egen fri vilja!
    Man gör val i livet, och det blir inte alltid som det är tänkt runt omkring en.
    Nu får du kika i min blogg i morgon! Kram♥

    • Ja, det var i ”Grevens tid” vi kom därifrån.
      Tiderna ändras och samma med områdena, tyvärr.
      Oj, nu blir jag ju nyfiken. Måste springa till dig på en gång =)

      Natt natt och en stoooor kram till dig ♥

Kommentera

