• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Blachman

 

 

 

 

naket

 

 

 

n a

http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/743289-danska-nakenshowen-far-tittarna-att-rasa

 

I går morse så råkade jag se en

snutt av det här på Gomorron Sverige.

Det var det mest vidriga, nedvärderande

och… ja, jag vet inte hur jag skall uttrycka

det….. orden räcker inte till..

Jag kan inte förstå hur man kan

godkänna och försvara nåt sånt här.

Detta sänds av den danska public

service-kanalen DR2.

Det här är bara en sak som en av

männen säger:

– Kvinnokroppen törstar efter ord. En mans ord, säger han när han ska förklara konceptet i det första avsnittet.

 

 

 

Jag tror jag måste spy nu…..

 

 

 

 

4 svar

  1. Jag kan ta över illamåendet…… det var vidrigt!
    Men lugna ner sig, här kommer nattakramen! ♥♥♥

  2. Hur känns det idag?
    Eftersmaken sitter i, kan jag tänka.
    Hoppas att du får en trevlig helg.
    Kram!

    • Hi hi… jag skojade bara för jag tyckte det där var så förnedrande osv.
      Vi har varit på en promenad idag, lite ruggigt men skönt iaf.

      Önskar dig/er en fin och skön e.m. och kväll!
      Kram ♥

Kommentera

