• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Jaha…

.

 

… vad skall jag skriva nu då?  Tänker

 

 

igis

 

 

Jag känner mig som en igelkott,

fast med “bakvända” taggar.

Vi rensade en vildvuxen rosen-djungel igår.

Och smart som jag var så tog

jag på mig Foppa tofflor!

Javisst, allt gick igenom där också!

Så det är säkert såhär som en fakir

känner sig.

Nu har jag plockat en massa taggar

från fingra och tofflor osv….

 

 

 

Å nu har valborg också passerat,

så nu väntar jag mig lite värme iaf!

 

 

 

 

Ha det bäst gott folk !

 

 Rött hjärta

.

 

4 svar

  1. Men, hur i all sin dar, tänkte du där?
    Hoppas att du fick bort alla de små otäckingarna.
    Jag vill också ha lite värme nu.
    Varm kram till dig.

    • Tänkte inte alls heter det 🙂
      Sakta men säkert så plockar jag bort dom.
      Det verkar lite lovande med den där värmen nu. Vågar inte skrika hej riktigt än =)

      Ha det bäst!
      Kram ♥

  2. Värme, kom hit, tack! Fryser! Men är ute och rör på mig ändå. Trotsåldern, kanvetta…. Kramelikram♥

Kommentera

