• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Halloj….

.

Här har då varit stiltje….

Har bara inte orkat blogga.

Känner mig inte bra. Ledsen

Men det blir säkert bättre,

någon gång iaf.

Vissen ros

Idag var vi till K-holm och

handlade en hammock.

Åååh, där kan man säkert somna. Ler

DSCF0005 (1024x768)

Många tavlor har jag nog gjort i mitt

liv, det här är en av dom.

DSCF0002 (768x1024)

Ursäkta kvalitén på bilden.

 

Ta hand om dig ♥

.

4 svar

  1. Halloj själv! Jag råkar sitta vid datorn så här sent, men det är för att det varit så många aktiviteter idag så jag vill stilla sinnet lite. kram och natta… ♥

    • Man behöver koppla ner lite när det har varit mycket under dagen.
      Och nu är jag här igen, kan inte sova 😦
      Ont i huvudet…

      Jag får säga nu: God morgon på dig!
      Kram ♥

  2. Åhh vad härligt med en hammock. Kommer ihåg att vi hade en sådan när vi bodde på landet i Saleby. Den var väldigt skön att ligga i 🙂
    Häftig tavla du gjort av t-shirten, den gillar jag…
    Ha en bra dag!
    Kramar Maria

    • Jaaa, det är skönt med hammock. Nu när vi har flyttat så kan vi ha den 🙂
      Idén till tavlan fick jag från ett företag som gjort lite i samma stil med jeans och brodyr.
      Tröjan är sonens när han var liten =)

      Ha det bäst!
      Kramis ♥

Kommentera

