• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Hej där!

.

 

Aaaah, vilket underbart väder det har varit nu!

Skönt att det är nåt som är bra iaf.

Jag höll på att somna i hammocken idag.

Vilken skillnad mot det förra boende vi hade.

Nu kan jag höra fågelkvitter o.d. istf.

skrik och gap dygnet runt.

 

 

 

brain_zps64e18313

 

 

 

Så här känns mitt huvud ff.

Men jag måste vänta 7-10 dgr

innan jag kan kontakta läkaren igen. Ledsen

Han vill väl att jag skall kila vidare för att

han inte skall överanstränga sig. Blinkar

 

 

Sköt om dig!

 

 

Rött hjärta

.

 

4 svar

  1. Nu har jag inte hängt med betr. din huvudvärk! ?
    Ja, jag har barnskrik här på gården. Förstår inte varför inte föräldrar säger ifrån, det är MYCKET störande. Och så kladdar de och ritar på asfalten så man får det på skorna och drar med in.
    Slut på negativt, nu är jag positiv, sooooolen skiiiiiiner!!! Inga sura miner! Kraaaaam♥

    • Jag har svullna lymfar i nacken och huvudet och det gör ooont.
      Men men.. jag måste vänta på laboratoriesvaren, bara att gilla läget…INTE 🙂
      Det där skriket och gapet hade vi dygnet runt där vi bodde förut, så nu uppskattar jag verkligen lugnet mer. Föräldrarna var ju likadana som barnen….
      Lite får vi väl gnälla? Hi hi.. men nu är vi positiva igen =D

      Ha det bra!
      Solkramar ♥

  2. En hammock är guld värd, skulle inte ha nåt emot att ha en själv. Men var skulle jag ha den??? 🙂
    Att ha ont i huvet är inget kul, hoppas den försvinner fort, så du får må bra igen.
    Krya på Dig!
    Kramar Maria

    • I vardagsrummet t.ex. 😉 Skojar =D
      Näe, det här är jobbigt med huvudet. Det tar ju aldrig slut 😦 Ja ja…

      Tack!
      Ha det gott!
      Kramis ♥

Kommentera

