• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Facebook

.

 

 

 

fb

 

fb1

http://www.dn.se/ekonomi/vita-logner-vanligt-pa-sociala-medier

 

 

 

 

Jaaa, det där stämmer nog.

Det finns så många konstiga prickar

både på facebook och andra sidor.

Vissa ljuger för att imponera och

vissa utövar det som ett spel.

Själv hade jag “vänner” som utgav sig

vara baroner och adelsmän,

å så fanns det dom som hade flera

"gubbar/gummor” som spelade olika roller.

(En person som spelar flera roller)

Man skall inte tro alltför mycket när man

är ute på nätet, men rolig är det iaf.

Sen så bestämmer man ju själv hur man

vill ha det på alla dessa sidor.

Ha en bra dag!

 

 

Rött hjärta

 

 

 

fb

 

 

.

4 svar

  1. Det är nog många som ljuger om både det ena och andra ute på nätet.
    Facebook är en sida som jag valt att inte vara med på, trots tjat från väldigt många som tycker jag ska gå med. Är inte med på några andra sådanan där community’s heller, har bara min lilla blogg det räcker så bra så 🙂
    Ha en bra dag!
    Kram Maria

    • Jag gick med där för rätt så länge sen och trivs faktiskt där. Man bestämmer ju själv hur man vill ha det där och vilka kompisar man vill ha osv.
      Ibland så känns det nästan för mycket att vara lite överallt, hi hi… men kul är det för det mesta =)

      Ha det bäst och hoppas att du har det soligt!
      Kram ♥

  2. Jag är inte med i Facebook eller något annat på nätet, det räcker med bloggen med det jag vill delge andra, eller som en dagbok för min egen del, så ljuger, det gör jag inte. Förstår inte heller anledningen till det. Att de vill vara lite förmer än de i verkligheten är, vad spelar det för roll då de är anonyma, eller?
    Hoppas att du har en bra dag.
    Kram!

    • Jo, jag är med i facebook och har varit där rätt så länge. Men som sagt.. så bestämmer man själv vilka man umgås med är osv.
      Jaaa, vissa vill väl hävda sig på nåt sätt… stackarna.. =)

      Ha en fortsatt bra dag!
      Kram ♥

Kommentera

