• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Sveriges nationaldag

.

 

 

 

Sverige

 

 

 

 

Grattis Sverige!

 

 

 

 

 

Rött hjärta

 

.

6 svar

  1. För mig är det vanlig dag idag! Har aldrig firat nationaldag…
    Ska röja undan lite här i mitt hem, och sedan bär det iväg ut tillsammans med kameran. Får se vart jag hamnar 🙂
    Ha en riktigt fin och bra dag!
    Kramar Maria

    • Samma här, vi har inte heller firat den här dagen med något speciellt.
      Idag är det varmt ute iaf 🙂 Strålande väder.

      Önskar dig också en fin och skön dag!
      Kram ♥

  2. Inget firande mer än det jag satt ut i bloggen! På lätta ben travar jag sedan ner till Resecentrum och sätter mig på bussen. Skönt, komma ut lite. Säger jag, som väl är iväg en del, men jag har stort behov av omväxling i min ensamhet, ingen att prata med här hemma.
    Kram och ha en jättefin solig dag! ♥

    • Samma här, inget speciellt firande här inte.
      Jag förstår dig att du vill resa bort. Trevligt med lite sällskap osv. Kul!

      Önskar dig en riktigt fin och skön dag och trevlig resa!
      Kramen damen ♥

  3. Jag tycker att det är trevligt att nationaldagen firas, men själv så gör jag inget speciellt. Utom att vi satte upp en flagga på vår balkong.
    Fin bild du har.
    Hoppas att du har det bra i sommarvärmen.
    Kram!

    • Nä, vi gör inget vidare heller här hemma på nationaldagen. Men flaggan hade vi också i topp igår 🙂
      Nu har vi haft värme här, så vi kan inte klaga om det nu iaf 😉

      Ha det bra!
      Kram ♥

Kommentera

