• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Prinsessbröllopet

.

 

 

kungen

 

 

 

Ja, jag vet att jag har slarvat med

bloggen… men nu så.. kommer det

ett litet försök till förbättring iaf..

 

 

Det här med prinsessbröllopet som vi

hade här i landet nyss så irriterade jag

mig lite på kungen.

Varför måste han se så uttråkad och

allvarlig ut?

Det finns inte ett uns med charm

eller karisma där.

Silvia var trevlig, som vanligt och

samma med Victoria och Daniel.

Estelle charmade säkert alla

med sina små upptåg. Hon

läste mycket såg det ut som. Blinkar

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/prinsessan-estelle-holl-hov-i-kyrkan_8249156.svd

 

 

 

 

 

Rött hjärta

 

.

2 svar

  1. Ja jag tänkte också på det att kungen såg så sammanbiten ut. Han kanske var nervös när han gifte bort yngsta dottern 🙂
    Lilla Estelle var ju hur söt som helst. Skötte sig exemplariskt om du frågar mig 🙂
    Ha de gott!
    Kramar Maria

Kommentera

