• Photobucket Välkommen! Tervetuloa! Velkommen! Dobrodošli! Kalo̱sórisma! Bienvenue! Benvenuti! Willkommen! Huānyíng! Kangei! Добро пожаловать! 환영! مرحبا بكم Photobucket Photobucket Photobucket  photo 0a8c0092-68f1-4f4b-af68-9cd797fdb3f6.jpg

Lägesrapport

.

DSCF0012

Visst är hösten vacker!

Det är helt underbara färger

i naturen nu.

Denna veckas lycka var när

ett av barnbarnen kom till oss

och stannade i några dar.

 

DSCF0006

Jag ska försöka att få igång

latmasken, så den kan blogga

lite mer.

Få väl se hur det ska gå till….

 

 

 

Ha det bra ♥

 

DSCF0014

.

6 svar

  1. Hejsan
    Det ser ut som om det är söta Amanda som har varit på besök.Hon tyckte säkert att det var kul att ”avlägga visit” på egen hand.
    Hur går det för dig med dina käkar?

    • Tjaba Vivan 😉
      Det var Emelie som var hos oss 😀
      Lilla tanten vill stanna hemma med kompisarna.
      Jodå, mina käkar knastrar, men jag har inte ont i dom iaf. Har druckit nyponte, vet inte om det är den som gjort det bättre. Tiden får visa.
      Hoppas att ni har det också bra.
      Stackars Anton hälsar till dig!
      Vi hörs!!!!

  2. Jag trodde att det var Amanda för jag tyckte att håret var rätt så ljust.
    Har för mig att Emelie är mörkare. Spela roll det viktiga var väl att tjejen som var där fick vara ensam och få egentid, det kan ju behövs ibland.Hälsa ”stackars Anton” jag glömde det förut
    Vi hörs

  3. Jaha, det är latmasken som bloggar hos dig. Då undrar jag inte på att jag har fått sakna dig så mycket här.
    Håller med dig om de vackra höstfärgerna. Fina bilder.
    Hoppas att allt är bra med dig.
    Varm kram!

    • Hihi… jaaaa latmasken är min sekreterare och jobbar inte så mycket 😀 Ska försöka att få fart på den 😉
      Jag ska nog besöka dig också i ditt blogghem.

      Ha det bra!
      Kram ♥

Kommentera

